Subject: Vastus riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 sõidurajaga maantee ehitusloa menetlusse kaasamine
From: Eliisa Mõistlik - RAM <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 09:38:57 +0200

Tere!

Täname, et olete kaasanud Kliimaministeeriumi Riigitee 4
Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 sõidurajaga maantee
ehitusloa menetlusse. Kliimaministeerium on tutvunud materjalidega ega
esita ettepanekuid.

	Eliisa Mõistlik
Riigivara nõunik | Kinnisvaratalitus
58550924|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<https://www.fin.ee> www.fin.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.